Supertime.hu

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a(z) webshop webáruház (a továbbiakban: Szolgáltató) és a vásárló között létrejövő, távollevők között kötött szerződések feltételeit tartalmazza.

1. Szolgáltató adatai

Szolgáltató neve: MÁTÉ PÉTER e.v.

Székhely / levelezési cím: 7100 Szekszárd, Borostyán u. 27.

Telefonszám: +36 70 154 5566

E-mail: info@supertime.hu

Nyilvántartási szám: 59367406

Adószám: 90213225137

Közösségi adószám (VAT): HU90213225

KSH szám: 90213225471123117

2. A szerződés tárgya

A szerződés tárgya a webáruházban feltüntetett karórák és kiegészítők eladása. A termékek műszaki paraméterei, ára és elérhetősége a termékoldalon kerül feltüntetésre.

3. Fogalmak

  • Vásárló: a terméket megvásárolni szándékozó természetes személy vagy jogi személy;
  • Fogyasztó: olyan természetes személy, aki nem üzletszerű gazdasági tevékenységként vásárol;
  • Fogyasztói szerződés: a fogyasztó és a vállalkozás között létrejövő, üzletszerűtlen szerződés.

4. A szerződés létrejötte

A megrendelés a Vásárló ajánlata, melyet a Szolgáltató a megrendelés visszaigazolásával fogad el. A visszaigazolás tényét és tartalmát a Szolgáltató e-mailben küldi meg.

5. Árak, fizetés és számlázás

Minden ár forintban (HUF) értendő és tartalmazza a törvényes általános forgalmi adót (ÁFA), kivéve ha a termékoldalon másként jelöljük.

Fizetési módok:

  • Bankkártyás fizetés (Barion)
  • Banki átutalás
  • Utánvét (készpénzes fizetés átvételkor)

Bankszámlaszám:

  • Bank: OTP Bank Nyrt.
  • Számlaszám: 11773463-00956262
  • Kedvezményezett: MÁTÉ PÉTER e.v.

A számla a vásárló által megadott számlázási adatok alapján kerül kiállításra. A számla minden esetben elektronikus formában kerül kiküldésre a megrendelés során megadott e-mail címre. Kérjük, körültekintően ellenőrizze a megadott számlázási adatokat, mivel a nem megfelelő adatok miatti számlamódosítás adminisztrációs költséget vonhat maga után.

6. Szállítás

A szállítási költségek és módok a rendelés során választhatók meg. A szállítási határidő általában 1–5 munkanap.

Szállítási módok és díjak:

  • GLS házhozszállítás: 1.990 Ft
  • GLS csomagpont: 1.490 Ft
  • Foxpost automata: 1.290 Ft

30.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes minden szállítási módra.

A szállítási címet a megrendelés során lehet megadni. Kérjük, pontosan add meg a szállítási címet, hogy a futárszolgálat problémamentesen kézbesíthesse a csomagot.

7. Elállás joga (14 nap) — fogyasztói szerződések

Fogyasztót az Általános szerződési feltételek és a vonatkozó jogszabályok szerint 14 napon belül elállási jog illeti meg indoklás nélkül. Az elállási határidő a termék átvételétől számított 14 nap.

Az elálláshoz használható mintanyomtatvány (pl. e-mailben vagy online űrlapon küldhető):

Alulírott ................................................................................
        ezennel elállok a(z) ........................................................................... szerződéstől.
        Rendelés száma: ..................................... Dátum: ............................

A visszaküldés költségének viselését és a visszatérítés részleteit kérjük, pontosítsd a céges szabályzat szerint.

8. Szavatosság, jótállás

A termékek hibás teljesítése esetén a szavatossági jogokat a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint lehet érvényesíteni. A kellékszavatossági igény a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el.

A 10.000 Ft feletti termékekre a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerinti kötelező jótállás vonatkozik:

  • 10.000 Ft - 100.000 Ft között: 1 év
  • 100.000 Ft - 250.000 Ft között: 2 év
  • 250.000 Ft felett: 3 év

A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. A jótállás időtartama a termék átvételének napjával kezdődik.

A jótállás nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákra, valamint a vízállóság elvesztésére az óra fedelének felnyitása esetén.

9. Panaszkezelés és ügyfélszolgálat

Panasz esetén írásban a következő e-mail címen fogadunk bejelentést: info@supertime.hu vagy telefonon: +36 70 154 5566.

A Szolgáltató a panaszt a beérkezéstől számított 30 napon belül kivizsgálja és válaszol.

10. Jogviták rendezése

A szerződésre a magyar jog az irányadó. Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó jogosult panaszával a békéltető testülethez fordulni, valamint igénybe veheti az online vitarendezési platformot (ODR).

A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fax: 06 (1) 488 21 86

Telefon: 06 (1) 488 21 31

11. Adatkezelés

A személyes adatok kezelése az adatvédelmi nyilatkozatban található részletes leírás szerint történik. Részletes adatvédelmi tájékoztatónk: Adatvédelmi nyilatkozat.

12. Egyéb rendelkezések

Erőviszonyokra, vis maiorra és egyéb, a szerződés teljesítését akadályozó körülményekre vonatkozó szabályok itt kerülnek részletezésre.

Kapcsolat, ügyfélszolgálat

Ha bármilyen kérdésed van a szerződési feltételekkel kapcsolatban, írj az info@supertime.hu címre vagy hívd a +36 70 154 5566 számot.

Utolsó frissítés: 2025. 12. 12.